söndag 2 juni 2013

Som en tonåring

Idag steg jag upp kl 12. Eller till och med kvart över! Vet inte ens om jag sov längre än till nio som tonåring? Hursomhelst har jag ju lovat att lyssna på kroppen och kroppen ville inte stiga upp kl 7 när alarmet ringde. En timme senare pratade jag med Tobias i telefon och vi bestämde att jag inte skulle åka och hämta honom, som planerat, utan sova vidare. Haha, jag tänkte mig tjugo minuter.. men lyckligtvis var även hundarna jättetrötta så därav de extra timmarna ;)


Gibson var tillsammans med Åsa i deras stuga igår, så han var helt slut när han kom hem vid middagstid igår! Badat, lekt och strosat på. Vi tjejer välkomnade Sofia och Linda, pizza samt de två sista Twilight-filmerna. Lite godis och Pepsi Max gled också ner såklart ;) Helgen har alltså helt igenom gått i tonåringstema, haha!

Löpning, citypromenad, dammsugning, bokläsning, sova (hoho), diskning och nu bakning har också hunnits med denna helg. Jag är nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar