måndag 10 juni 2013

Thunder!

Välbehövliga åskskurar har dånat på asfalten idag. Har sovit urkass några nätter nu, and I blame it all på vädret! Jag får ont i huvudet och blir tung i kroppen när det är åska i luften och jag vet inte.. det kanske påverkar sömnen också? Jag steg ändå upp före 7 igår, trots att jag somnade kring 3, så jag borde varit svintrött igår! Vilket jag också var, men sömnen satt långt inne.
 
Nu har jag i alla fall kommit hem från jobbet och till och med hunnit baka en kaka. Och ätit av den också :) Var ute och sprang ett (för mig) långpass i morse så det känns som jag kan äta en björn. Tänkte dra med mig resten av familjen till skogen lite senare, där det inte gör någonting att det regnar, och så hoppas jag att ett rykande färskt Game of thrones finns i en brevlåda nära MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar