lördag 29 december 2012

Bevara tiden

Jag har fina bilder och berättelser, likt sagor. Går in här för att skriva, uppdatera, men ut kommer ingenting. Smygbörjar med ett inlägg så följer snart resten.
 
Min fantastiska familj är färre till antalet men fortfarande lika stor. Thomas fattas oss men vi pratar; försöker begripa någonting och ta värde på varandra. Livet är så fruktansvärt kort!!
 
Jag har jullov några dagar till. Dem skall jag värdesätta. Dessa fruktansvärda minusgrader (drygt 20) skall tydligen omvandlas till plusgrader i morgon så då kanske vi får till ett rejält skidpass? Cyklade till Carina igår för att äta middag. Det var underbart trevligt & gott! Kände mig stolt och stark som cyklade i iskyla, med överdimensionerade dubbdäck och ihopfrysta cykeldelar. Slutade jag trampa stannade cykeln :) Men är det jullov så är det - tiden finns!

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt härlig nyårshelg och jag hoppas på ett riktigt gott nytt år!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har tänkt på dig och din familj extra mycket nu under julen! Kramar

    SvaraRadera