onsdag 13 februari 2013

Vila är bästa medicinen

I går trodde jag att jag fått influensa. Ok, "faran" är ännu inte över men jag håller alla tummar och tår att jag inte får fler symtom än jag redan har. Hade fruktansvärt ont i halsen igår och kroppen värkte och var seg. Sov, sov och tittade på True blood plus att Tobias matade mig med indisk mirakelmedicin. Buääk, men tydligen en bra grej för i morse vaknade jag piggare? Fortfarande trött i kroppen men halsen känns knappt.

Jag FÅR inte bli sjuk innan resan på fredag!

Lever för helgens underbara vistelse hos "mormor Anna" i Vitådalen. Åkte dit med mamma & pappa, åt soppa och semlor innan de åkte hem och jag stannade där med Tobias. Åt, hade mysigt framför melodifestivalen och somnade tidigt.

Har knappt tränat men jag vilar mig i form. Tror det kan vara klokt.

1 kommentar:

  1. Hoppas du håller dig frisk! Själv inne på fjärde dagen med feber och hosta = influensa :(

    SvaraRadera