torsdag 18 april 2013

Löpstöp

Fick hem en tidning idag. Information från det lopp jag skall delta i, det lopp jag har som målsättning att göra min drömtid i. I helgen är det ett löpläger i Piteå, som jag vill vara med på, men kraschen i Kiruna i helgen sätter stopp för det. Och tänk om det sätter stopp för hela min löpsäsong?!
 
Cyklade hemma igår, och körde lite rehabövningar efteråt. Idag är jag sämre i bröstkorgen/revbenen. Beror det på det eller på att jag, i natt, ojjat mig flera gånger så att jag vaknat, för att jag sovit med höger sida mot Tobias (första gången sedan kraschen)?
 
Ingen vet.
 
But I do know att jag, idag, måste ut på en provtur för jag känner tiden ticka iväg i skrämmande fart.
 

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det snabbt går över. Frustrerande, även om det hade kunnat vara värre. Det är en liten tröst när det spritter i benen.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Folket längst gatorna kommer göra att du flyger fram! Du fixar det! KRAM! :) <3

    SvaraRadera