tisdag 2 april 2013

Udda påsklov i stan

Varken Tobias eller jag har någonsin varit i stan över påsk förut. Väldigt udda och konstig känsla men vi fick göra det bästa av situationen.
 
Jag är född och uppvuxen i en kuststad med fantastisk skärgård, men har inte börjat utforska den förrän jag träffade Tobias.. så vi passade på att göra det i helgen. Lite smygturer runt öarna har vi ju gjort tidigare, men aldrig så långa som nu. Både på land och hav har vi skejtat, och igår hälsade vi även på några vänner som hyrt stuga ute på en ö. Mycket fin idé att sno?
 
Superfint väder, bra träning och mycket kärlek! På kvällarna har vi försökt städa men ätit så mycket att vi somnat tidigt. Ledigheten har varit lagom och det var rätt skönt att äntra jobbet i morse, trots att jag somnade ovaggad när jag kom hem.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar