måndag 20 maj 2013

Instagram: ett foto i timmen

Jag gillar den gamla godingen, nu i modern tappning på Instagram ;) Här kommer min söndag i bilder:
 
 
6-tiden. Vaknade felvänd i sängen pga. svårigheter att somna igårkväll.

 
7-tiden. Hade länge legat och tittat på en spindel i fönstret men när jag skulle fota så stack den iväg (förhoppningsvis för gott)

 
8-tiden. Några enstaka har satt ut sina båtar i Södra Hamn.

 
9-tiden. Snart hemma från morgonpromenaden. Där skymtar vår badstrand.

 
10-tiden. Frukost/lunch på balkongen och intressant läsning.

 
11-tiden. Målade naglarna.

 
12-tiden. På väg ut på långtur med cykeln. Kortbyxor & vätskebälte på!

 
13-tiden. Pust! Lång väg till Sabina, men nu har jag korsat E4:an så inte långt kvar nu!

 
14-tiden. Underbar utsikt hos fina fina fina fina Sabina <3

 
15-tiden. Här har jag cyklat 1,4 mil av hemvägen. Fint väder & fin miljö.

 
16-tiden. Efter sammanlagt 4,9 mil cyklande så tyckte jag att jag var värd smågodis INNAN middag ;)

 
17-tiden. Kroppen skrek efter MAT! Massor av mat!

 
18-tiden. Game of Thrones. Nytt avsnitt kommer ju på söndagar ;)

 
20-tiden. Oops, somnade i sängen tillsammans med hundarna. Missade en timme. Nu ute på sista promenaden för dagen.

 
21-tiden. Tillbaka i soffan. Filmen "Straight A's" (rekommenderas!) och en påse chilinötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar