torsdag 16 maj 2013

Törnrosa

Tänkte skriva om min träning, mitt mående och jobbet. Och kanske lite om huset ;) men jag är för slut för det. Hade feber tidigare idag (vågar inte kolla mer), kraxar i halsen och är lite snuvig. Nåja, det är inte synd om mig för det - jag har klarat mig ifrån smitta både en, två, tre, fyra och säkert tio omgångar! Drygt ett år sedan jag var förkyld senast så jag antar det var min tur nu.
 
 
Missade tyvärr födelsedagsfirande på Färjan ikväll och käkade istället smulpaj & keso som tröst. Och ingen träning heller, förstås. Det får bli sen :)
 
Puss, nu är Total Recall (slösa inte tid på den, om ni inte vill se Jessica Biels plutande förstås) slut och ESC, deltävling 2 rullar på teven. Tobias är hemma så jag skall krypa upp i hans famn istället för att skriva här. Jag återkommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar