fredag 19 juli 2013

Keso och fjolårets svarta vinbär

- det är finemang att sätta i havregrynsgröten efter ett gympass. Works for me right now! Smakar himmelskt och mättar en hungrig mage :)


Som synes så kom jag faktiskt iväg till gymmet! Sprejade toaletten hemma med en massa medel och lät det gro in medan jag var borta och nu när jag kom hem så städade jag den ren. FIIII FAN, säger jag.. Jag har tidigare bara hört om folk som kräkts av äckel men nu är oskulden tagen! Det som kom fram under sitsen var så VIDRIGT! Jag gillar dem som bodde i huset innan oss, men städa - det kunde de inte ;)

Vet inte var jag fick energin ifrån (hade den då inte på gymmet) men efter toalettincidenten gick jag loss på dammsugaren. Nu är huset välstädat (nåja, inte riktigt.. det finns fortfarande ställen jag inte satt klorna i än..) och jag skall snart lägga mig i sängen och läsa en stund. I morgon får jag träffa min älskade igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar