söndag 14 juli 2013

Motivationsbilder!

Formen rent konditionsmässigt har aldrig varit bättre men vad händer om man bara koncentrerar sig på en sak? JO, det andra får sig en törn. Styrkan och smidigheten har nog aldrig varit sämre? Har börjat träna chins igen, för att komma igång. Tobias är min hårda coach på den fronten. Och idag skippar jag löpning för gymmet. Har inte tränat bröst på ett halvår - körde axlar för första gången på ett halvår här om dagen. Vilken uppenbarelse med lite nyp i musklerna!
 
Dessutom har min kropps utseende lite att önska också.. tyvärr har jag ju kosten varit allt annat än bra på senare tid :(
 

 
Har glömt bort att jag uppenbarligen har förmågan att göra detta/se ut sådär. På't bara!! Inte fan har jag tid att ligga här i sängen och mögla!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj oj oj oj... bilden ovan är ju bara TO DIE FOR! Alltså jag menar din kropp förstås :)

    /jenny

    SvaraRadera