söndag 19 februari 2012

2 kg

Två kå-ge. Så mycket har jag gått upp sedan förra helgen. Det är lite cool! Här gör man en satsning att tightas till och så går det åt andra hållet ;) Nåja, som synes är jag inte orolig - jag vet ju vad det beror på! Min något ofrivilliga kolhydrattoppning, magåkomma = vätskeansamling samt menstider. Enkla 2 kg att lägga på sig. OCH enkla 2 kg att bli av med också :)

Tänkte gå och lägga mig men råkade sätta igång jobbmobilen och fann ett mejl jag var "tvungen" att läsa. Dock gick det inte att få upp bilagan i mobilen så jag var "tvungen" att logga in från datorn. Fuck, säger jag bara. Vilka idioter det finns!! Tyvärr är det någonting jag MÅSTE ta itu med. Och det egentligen på en gång. Eller räknas det att man har helg? Jag tror det va?

I morgon blir det bullbak sedan är sötbrödsdagarna över. Bokstavligt talat. Fyra veckor kvar till avresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar