söndag 12 februari 2012

BRA för min skidkarriär

Vaknade till en UNDERBAR morgon! Strax före klockan 7 och utan alarm! Det får man ju ändå se som det bästa :) Avbokade mitt cirkelträningspass och åkte till Ormberget istället för att nöta lite skidor. Inte kunde jag väl låta denna vackra dag gå till spillo genom att stanna inne!

Såhär såg denna dagens morgonpromenad ut.. (Gibson är den svarta pricken ganska långt fram, hihi, han ville hem till frukosten)


På Ormberget var det fullt med folk och jag var nervös. Har, som sagt, inte åkt skidor på över tre veckor så jag var rädd för att form & teknik helt försvunnit. Men det gick bra :) Jag var snabb - pulsen var hög, låg mellan 173-176, vilket är ovanligt för att vara mig. Var tyvärr tvungen att vila en del och stannade inte pulsklockan.. men ändå är jag jättenöjd med tiden! Höll sammantaget ett 5.02-tempo :) (men har som mest varit nere i 4.31 på samma sträcka).



Såna här dagar ÄLSKAR jag att bo i Norrbotten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar