söndag 12 februari 2012

Inte bra för min skidkarriär

Två timmar på jobbet, blev fyra, blev typ sex.. men jag fick massor gjort! Kommer vara borta en del till veckan så det känns skönt att vara förberedd. Bättre (och framförallt roligare) att vara mer ute på avdelningarna bland personalen då jag väl är på huset.



Såg solen skina utanför mitt fönster och snön glittra vackert. Den riktigt SKREK mitt namn. Men när jag väl kom hem, vid halv fyra, så var jag så trött att jag föll i säng istället. Gagnar inte min skidkarriär direkt.. :(

Men så ryckte jag upp mig och drog iväg till mamma. Kålpudding, melodifestival och ost&kex stod på menyn. Tobias kom också förbi. Men först.. först sprang jag knappt 6km i snöstorm. Klappade mig själv på axeln och njöt lite extra av den goda osten :)


Tyckte dessutom att rätt låtar gick direkt till Globen (wow, vad bra han var David Lindgren!), så då var ju allt perfekt :) Trots att bilen totalt snöade över under tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar