söndag 19 februari 2012

Ettårskalas. Har jag humor?

Trodde jag skulle hinna baka bullar på morgonen men det hann jag inte.. Av någon märklig anledning hade jag svårt att stiga upp ur sängen! Det blev i alla fall nybakta Scones - gjorda på fil - märkbart godkända, till frukost. Sedan åkte jag till mamma & pappa för paketinslagning. Min yngsta brorson fyllde ett år :)


Vi bjöds på oerhört mycket gott och jag frossade som aldrig förr! Det var mysigt att träffa barnen igen och även hundarna var intresserade av fikat..


Jag har en lite trist humor kanske.. men jag valde detta kort till vår ettåring ;) Tyckte det var skitkul och min bror, som också har taskig humor, skrattade också hahaha..



Sedan skulle jag på kalas #2 men avböjde eftersom jag är rädd att jag smittar lilla E med någonting. Skulle aldrig förlåta mig själv om någonting skulle hända. Hjälpte pappa istället med lite grejer och åkte sedan hem och tittade på skidor på teve. Väldigt, väldigt proppmätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar