torsdag 16 februari 2012

Magbakterie eller stress?

Det vette fåglarna. Gårdagsnatten var lite jäklig (ur många aspekter iofs) och igår på jobbet var jag nästan mer på toaletten än på kontoret. Borde väl inte ha varit på jobbet men tur det finns obegränsat med sprit! På ren svenska så rann det bara ur mig; som vatten. Och ont gjorde det. Trodde vid ett par tillfällen jag skulle kräkas också men det lugnade ner sig. Gjorde i alla fall mitt men idag stannade jag hemma. Faktiskt. Ledarutveckling på Sunderby Folkhögskola. JÄKLIGT synd att missa men jag ville inte stressa in och ut på toaletten under utbildningen. Hoppas jag är välkommen i morgon i alla fall :)

Hade en underbart fin morgon. Sov lite längre och vaknade omfamnad. Magen har stört mig i natt men känns mycket bättre. Men det är ännu inte bra konsistens, om ni fattar.. Dricker resorb, äter mjukmackor (får en känsla av att det suger upp lite, haha) och känner att livet kommer åter. Självklart känner jag mig lite slut efter gårdagens näringsbrist.

Tog en sväng på skidorna. Fick ny valla igår och den kändes gudomlig! Spåren var också mer fördelaktiga än sist (då var jag andre/tredje man i dem). Framför allt var flåset tillbaka! Pulsen var aldrig över 165 motför sist då den höll sig stadigt på 173-175 så fort jag rörde på mig. Suck. Körde på i ett lugnt tempo nästan en mil och gled in på ett snittempo på 4.54min/km. Längsta distansen någonsin på skidor :) Jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar