fredag 17 februari 2012

Matbord!!

Älskade vänner.. äntligen har jag köpt mig ett matbord! Tredje affären jag var inne i hittade jag ett som var helt ok. Min dröm är ett vitt, runt (IKEA..) med cerise/lila stolar (IKEA..) till. Men jag betalar inte nästan 8000:- för det kalaset! Så ett nätt, vitt bord med vita stolar för 1800:- blir perfekt! Jag har hittat en lösning på färgönskan, jag skall visa er sen ;)

Min pappa förstod paniken när jag sa att jag tillförskaffat mig dåliga matvanor pga. att jag inte har matbord - så han föreslog att vi skulle hämta bordet på en gång! Haha! Nu ligger det i mitt kök.. i hundred pieces.. DU VACKRA KARL, var är du när en strandad prinsessa behöver dig?!

Klockan är alltså snart 20 och jag har typ nyss kommit hem. 12 timmar away from home. Det gillar jag inte. Hade massor planerat för denna kväll. Först utekväll med kollegorna men det var ju bara att skippa. Sedan kom jag på att jag skulle baka till mamma & pappa. Nu har de två sorterna krympt till en för tiden springer iväg. Jag är ruskigt trött och vill egentligen bara slänga mig ner i soffan och titta på Saknar dig. Kanske gråta lite va?

Dagens insikt: jag är en bra ledare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar