torsdag 9 februari 2012

Någon att hålla i handen

Man ökar inte i muskelstyrka om man inte tränar va? Nähä, ok.. måste tro det eftersom jag varken tränat igår eller idag. Och inte i morgon heller. Blir en brådis helg om jag skall ro i land mitt mål ;)

Men det är mycket på jobbet. Om det är någonting jag skall skylla på. Både yrkesmässigt och fackligt. Det dras i båda ändar och i mitten står jag, snart strypt. Små korta glimtar tänds i mig att jag behöver avkoppling men jag släcker det lika snabbt för då tänker jag att jag redan kopplar av genom mina älskade dvd-serier osv ;) Fast jag tror kroppen vill ha avkoppling på riktigt liksom. Extra märkbart är det nog nu när det varit runt minus 30-strecket några veckor och jag inte kunnat ta promenader med hundarna lika glädjefullt som vanligt. Ett badkar skulle räcka. For now. Och kanske en tänd brasa, lena fötter och någon att hålla i handen.

1 kommentar:

  1. Håll ut, snart är du i värmen och kan njuta av både träning, sol och värme!

    SvaraRadera