måndag 4 mars 2013

3 månader till målet

Nu har jag bestämt mig. Riktigt bestämt mig! Målet sedan december har varit under 45 minuter på Malmömilen den 15 juni och PJ har hjälpt mig igång. Slarv, trötthet, depression och resor har dock trasslat till det för mig.. men om jag kan minimera det med hälften så kan jag klara det!
 
Det har varit minimalt med träning på sista tiden. Förutom milen i skidspåren i Alperna så har jag inte rört på mig nämnvärt. Knappt några promenader heller, eftersom jag varit hundlös. Men igår blev jag igångpeppad av PJ så nu finns inga ursäkter! Kostföreläsningen i lördags fick mig också att fundera över en del saker så TACK Tina & Carina för den otroligt fina födelsedagspresenten och även besöket på O'Learys efteråt, trots att vi inte praktiserade våra nyfunna kunskaper ett dugg ;)
 
Knoppen är svag men kroppen är stark!
 

Detta är typ den enda muskel jag har kvar och nu har jag döpt om den från boxarmuskel till skidåkarmuskel ;) Men nu är det löpning och mycket (bra) mat som gäller! Italien var en gastronomisk njutning men ett helvete för magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar