tisdag 5 mars 2013

954 kcal

Jag har nyss tryckt i mig 180 gram chokladkaka. 954 kcal - check! Det var inte meningen men jag kunde inte låta bli.. den var så himla god! Marabous saltlakritsdröm :)
 
Idag har jag varit på utbildning. Känns fint att inse att jag inte blivit brain damaged i alla fall. Roade mig med att kalla fröken för fröken och kasta suddgummi på Jenny. Lunchen intog jag i strikt lchf-style (förutom de rivna morötterna) och middagen detsamma. Men så föll jag kaboom över chokladkakan ;) Nåja, de bästa vägarna bär förbi magen.
 
Hursomhelst så ligger jag i sängen och laddar inför en löptur i snöfallet. Det blir improviserat eftersom jag inte har det schemalagt och efter det gymmar jag nån timme hemma. Har storstädat två av sex utrymmen här hemma så jag har alltså fyra kvar. Tar nog hela veckan för det är skitigt här och jag har inte ens packat upp från resan!
 
 
Damernas sprint i Lago, Val di Fiemme 21 februari 2013.

2 kommentarer:

  1. Gott med choklad! ;)

    Skulle också vilja sätta i mig nått riktigt onyttigt. Går lite på sparlåga nu när jag har så fullt upp med allt annat. Men var sak har sin tid ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Choklad är gott :) Ibland måste man bara, och du har snart sprungit upp de där 954 extra.

    Hoppas allt är bra och att ni haft en skön semester. Trevlig helg!

    SvaraRadera