tisdag 19 mars 2013

Förfryst kinderna

Vaknade ofokuserad efter en natt av mycket funderingar. Försökte prata med Tobias igår men det gick bättre idag. Det fanns vissa saker vi hade behov av att prata om också, vi måste (vill!) bli bättre på det. Vi är alldeles för hänsynsfulla mot varandra, hur nu det kan bli någonting negativt.. But it is. Prata har alltid varit överskattat enligt mig, men det leder ofta till att saker och ting blir bättre ;) (tänka sig!)
 
 
Tog mig i kragen och drog iväg på en tidig skidtur. Det var kallt som tusan!! Hade hundarna med ena vägen och då använde jag draghundsbältet till lilla Semla. Bara för att testa. Hon drog mig naturligtvis inte men med facit i hand var det perfekt eftersom hon annars blivit ett förmiddagssnack till en "kamphund". Hua!! 


 
Vi åkte knappt 6 km och nu ligger hundarna utslagna här i sängen tillsammans med mig. Själv åkte jag en extrarunda med skateskidorna men blev allmänt less. Jag får inte till det! Måste nog boka in en träningstimme med coachen.
 
Innan jag mötte upp Tobias för lunch på hockeyrestaurangen så svängde jag förbi Åsa på en kopp thé. Det är ju fantastiskt att hon bor på hemvägen från skidspåren! Som vanligt mysigt att träffa henne och nästa gång kanske jag vågar stop by oanmäld ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar