lördag 23 mars 2013

Skidinstruktion

I torsdags tog jag mig i kragen. Jag provade ett nytt grepp och fick napp. Jag mådde dåligt och tänkte ställa in dejten med Ronnie, min goda vän från sthlm, men eftersom jag pratat om skidinstruktion med Tobias så bankade jag mig själv i skallen och ansträngde mig. Ronnie har varit helt fantastisk med mig sedan min brors död. Han har vågat fråga, vågat krama, vågat prata om det svåra.. trots att vi inte känner varandra så väl och inte träffats speciellt många gånger. Därför ville jag återgälda litegrann.
 
Resultatet blev ett fint, lugnt träningspass för mig och teknikträning för Ronnie. Tobias var en fantastisk instruktör och eleven var oerhört duktig och till synes jättenöjd :)
 
 

Att grabbarna sedan blev lite smått förälskade i varandra, det blev ju bara en bonus ;) Jag visste att de skulle komma bra överens! Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar