fredag 15 mars 2013

Tävlingsdebut

I morgon gör jag min tävlingsdebut i skidor. Nervöst, pirrigt och med skräckblandad förtjusning.

Vi var och åkte skidor på Mattisberget igår och plötsligt fick jag frågan. Jag hoppas min skidcoach inte bara säger en massa saker för att göra mig glad.. och att han verkligen vill ha med mig i laget för att han tror att jag klarar det. Stafettlag. Tredje sträckan, 4 km. Ett motionslopp men STORT för mig!

Jag får inte glömma att jag började åka skidor förra säsongen. Jag kan omöjligen vara lika duktig som de andra. Helst inte dem som åkt skidor typ hela livet..Men självklart är det dem jag jämför mig med ;)

Tobias håller just nu på att göra i ordning skidorna, det är tydligen lättvallat pga. kylan men det beror förstås på vad man menar med lättvallat..

Håll tummarna för mig i morgon! Jag hoppas jag klarar pressen.

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon! Du kommer att fixa det galant, du vet ju att du är en naturbegåvning :-) Kram/ Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara du!! Tyvärr är det annat som spökar, än min fysiska form.. Kram :)

      Radera