torsdag 14 mars 2013

Ingen mat - inget resultat

Målet är som bekant satt till 15 juni. Malmömilen på 45 minuter. Jag har tränat relativt målmedvetet sedan 15 december och nu, med tre månader kvar, lägger jag i nästa växel.

Ingen mat - inget resultat.

Så enkelt(?) är det, därför måste jag äta. Bättre, mer och oftare! Inte ersätta mat med mackor och godis utan faktiskt få rätt bränsle för att veva runt detta maskineri. 

Snart två veckor utan bröd men vad har jag gjort istället? Jo, ätit kilovis (tyvärr skojar jag inte) med godis. Chokladkakor, gelégodis, lösviktsgodis, kolor och ännu mer choklad.

Idag kom Tobias hem med detta:


En hel massa frukt jag vill lära mig att äta istället! Detta är dock inget sockerförbud utan jag vill ge kroppen bättre förutsättningar och därför minska på lite onödigt..

Men det kommer bli svårt. Jäkligt svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar