onsdag 12 juni 2013

Men träningen då..?

Jag håller igång hyfsat, på den nivå jag klarar av efter smällen i Kiruna. Det spränger fortfarande i bröstkorgen/revbenen men då jag inte märker någon försämring så gör jag det jag kan och förmår. Trots detta känner jag mig i ruskigt fin form (fin form, för mig, har med kondition & ork att göra) och löpning har börjat bli ett litet nöje!

Löpkursen är nu slut och tisdagskvällen fick istället ägnas åt gymmet. Crosstrainer 20 min (väldigt fint för bröstryggen) och sedan tvingade Tobias med mig på stakintervaller. SJUKT jobbigt!


Idag har jag bokat mig på Functional Moves på Inpuls men jag får se om det inte blir vilodag istället ;) På väg till Notviken nu, efter en fantastiskt god lunchsallad och lite hångel :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar