onsdag 24 juli 2013

Intensiva kvällar

Ligger i soffan på altanen och gottar mig. Är extremt mätt och tämligen belåten. Vad saknas? Ptja, nån att just nu dela denna stund med.

I måndags bjöd Ola & Mikaela oss på middag och igår bjöd vi dem + familjen HS3,   så det har varit två (i min värld) intensiva kvällar. Detta resulterade i att jag inte var på jobbet imorse förrän vid 10 och dessutom hemma igen strax efter 12 ;) Skönt att jag & min kollega jobbat som djur senaste veckan, så vi fått undan en hel del.

Efter kl 13 kom Anticimex och besiktigade huset. Vi gick några rekommendationer men inga anmärkningar. Skönt!

Trots att jag egentligen inte orkar så skall jag träffa en kär gammal vän ikväll, och om det inte blir av så går jag nog och lägger mig före åtta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar