fredag 26 juli 2013

Sol, semester och en bra bok!

Värmen har kommit tillbaka hit till norr. Och vilken värme! Två morgnar i rad har jag nu cyklat till jobbet i t-tröja och svettats. Dessutom är jag busig och har shorts på jobbet, någonting annat är otänkbart för en värmekamin som jag ;)

Träffade underbara Robs i onsdags och han efterlämnade en varm känsla i min kropp. Han fick se nya huset och sedan tog vi en promenad med hundarna. Så synd vi har hundratals mil mellan varandra..

Träningen går bra, jag håller igång och märker resultat. Om jag bara skulle hålla igång en bra kost också.. moahaha.. verkar omöjligt! Fast jag håller mig i alla fall frisk så någonting gör jag rätt?

Alla planer för helgen är bortblåsta och kvar är en önskan efter sol, semester och en bra bok! Åsa och Sebbe kom förbi en sväng igår och jag blev så inspirerad att jag hoppade på cykeln och drog till stan. Köpte två (bra) böcker och hoppas jag kommer kunna avverka i alla fall en i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar