fredag 10 februari 2012

Åh, ljuva fredag!

Har hämtat hundarna hos mamma (pappa är i stugan) och sitter hemma och pustar ut. Ingen vidare intensiv dag (planeringsdag med chefskollegorna) utan jag tycker man mest fikar, äter, fikar när det är sådana här dagar :) Har faktiskt ätit två sorters tårta till eftermiddagsfika för att jag bestämt att detta är söt-ätar-dagen. Har klarat söndag-torsdag utan godis, fikabröd eller efterrätt och jag är SÅ stolt över mig själv! Det var nästan inte ens gott med tårta idag faktiskt. Är mer inne på att köpa lite smågodis till ikväll.. (vill ha salt!)

Nu börjar det komma ut att jag eventuellt skall byta jobb. Fast alla är bara positiva till det! Stöttar & peppar mig. De tror jag kommer bli perfekt på posten. Och ja.. det hoppas jag med :) Fast ingenting är klart ännu.. håll tummarna till den 25 februari!

Ok. Fredagkväll. Bjuden på middag fast inbjudaren svarar inte i telefon så jag börjar undra om jag är bortglömd.. ;) (jag är då skithungrig!) Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar