onsdag 9 januari 2013

Fördelar med eftermiddagspass

Startade dagen med härligt gympass tillsammans med Tobias. Sedan cyklade jag till jobbet och eftersvettades som en gris. Tur mina kollegor tog emot mig med öppna armar ändå :) Det är märkligt att jobba eftermiddag men jag känner att orken att träna då är bättre. Och får/orkar jag inte träna kommer jag snart inte orka någonting.

I går var jag till graven och tände ljus. Längesen jag var där. Efter det tog jag en promenad med hundarna runt Kyrkbyn och lät tårarna rinna fritt. Efter nästan tre timmars sömn efter jobbet var jag tämligen utvilad, vilket var skönt. Jag blir oerhört trött av att gråta?

Har jag sagt hur mycket jag uppskattar mina vilodagar? Från träning, alltså. Mm. Känns som jag fått hur mycket tid över som helst :) Tid att sörja, att tänka, att komma till beslut, att vila, att älska. Och i morgon skall jag tvätta på kvällen. Bara en sån sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar