tisdag 15 januari 2013

Tankevurpa

Har sovit dåligt i natt. Grisdåligt. Ok, jag sov nästan hela dagen igår.. men det beror inte på det. Det beror på att jag oroar mig. Inga pengar från FK, min hälsa, jobbet..
 
Min PT (psykoterapeut alltså) sa igår en del träffsäkra saker som fick mig att verkligen fundera. Det ledde till väldigt djupt och nära samtal mellan Tobias & mig på kvällen. Skönt att få ur sig en del funderingar, dåligt samvete, knäppa tankar och framtidsfrågor.
 
Jag skall börja med en ny tankevurpa: Jag är stolt över mig själv att jag orkar jobba 50%
 
- inte att jag är missnöjd med mig själv för att jag inte orkar jobba 100%.

1 kommentar:

  1. Godmorgon. <3
    Och jag har till uppgift att skriva ner det jag oroar mig för. För att se på det ordentligt.
    Du är bra hur mycket du än jobbar.
    Stor kram och massa kärlek

    SvaraRadera