onsdag 2 januari 2013

Meningslöst inlägg

Tittar på klockan och inser att jag börjar jobba om två timmar. Och det enda jag hunnit idag är en onyttig frukost (avslutade med tre Dumlekakor)! Jag är återigen inne i en period så jag sover mycket och när jag är vaken tänker jag på att sova ;) Det har blivit mycket socialt på sistone, vilket drar ner mitt energikonto. Trots att det är med familjen så tar det på krafterna. Inte optimalt att gå tillbaka till jobbet nu men det föll sig så.
 
Igår var det skidor på teve hemma hos Peter & Johanna. Trevligt, trevligt. Efter det läste jag ut min jullovsbok (Fadersmord) och satte punkt för julen. Tobias dammsög lite trevande och så bytte vi sängkläder. Det är det mest produktiva vi gjort på sista tiden.. vilket i och för sig är skönt, då vi spenderat tiden på annat sätt. Men fram för mer skidåkning! Snart är vintern över.
 
Ok, nu skall jag ta med mig hundarna på långpromenad och sedan cykla till jobbet. I eftermiddag blir det gymmet och är jag inte helt slut kanske jag åker en sväng och åker skidor också.
 
Meningslöst inlägg. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar