fredag 4 januari 2013

Sömn 60%

Ligger i sängen (my Safe Island) och surfar lite. Tobias svär över några muffins i köket men det doftar ljuvligt! Idag har varit en mycket dålig dag och jag är glad att den snart är över. Hans från Kiruna skall hämtas vid tåget om en timme (typ fem timmar försenat.. surprise?!) och sedan blir det godnatt. Trots att jag såklart sovit typ 60% av dagen redan ;)
 
I går var jag på jobbet och utförde stordåd (nåja) och sedan gled jag in på gymmet, full med energi. Träffade syrran och peppade iväg henne på två klasser innan jag intog träningscykeln för lite uppvärmning tillsammans med Tina. Hon var där för att köra ett litet triathlon (amazing!). Hursomhelst. Körde frivändningar från mark samt thrusters innan jag laddade för "Helen". Tre varv av 400m löpning (15km/h), 21 kb-sving (16kg) samt 12 chins med ass. Drygt 11 minuter senare drack jag mitt vatten med darriga händer :) Skönt!
 
Skidor på teve, surr med syrran och sedan en kort vila i sängen innan jag satte mig på cykeln igen för att gå på bio med Carina & Tina. Rust & Bone - klart sevärt franskt drama! Åt alldeles för lite godis för att jag skulle vara nöjd och när jag kom hem föll jag ihop i en blöt fläck. Totalt slut!
 
Denna trötthet har hållit i sig hela natten, hela morgonen, hela dagen och hela kvällen. När jag kom hem från jobbet idag så åt jag en räkmacka och däckade sedan i soffan framför Tour-de-Ski. Att själv åka skidor var lönlöst. Och nu? Jaa.. att jag fortfarande har en sambo är hedervärt ;) Nu får jag skärpa mig och planera lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar